Návrh na členění fora
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 122
- Registrován: 21. únor 2007, 16:55
Návrh na členění fora
Hele co v každé sekci vyvěsit pro každý předmět téma zadaní zkoušek a tam by se dávaly jen ty zadání bez OT. Bo v tom bude jinak zachvilku bordel.
Př: Zadaní zkoušky Mech 3: a tam by se psalo co kdo u koho dostal
Př: Zadaní zkoušky Mech 3: a tam by se psalo co kdo u koho dostal
http://www.skodaoctavia.cz/ Vše o Škodě Octavii na jednom místě
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 122
- Registrován: 21. únor 2007, 16:55
A v těh oborech bych taky udělal větší pořádek pro každej obor jedno odělení pro témata takhle v tom bude taky bordel.
http://www.skodaoctavia.cz/ Vše o Škodě Octavii na jednom místě
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 122
- Registrován: 21. únor 2007, 16:55
Taky by tu mohlo bejt oddělení na výměnu a schánění referátů. kua já mám dneska nápadů
http://www.skodaoctavia.cz/ Vše o Škodě Octavii na jednom místě
-
- Zakladatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 05. únor 2007, 11:43
Re: Návrh
no zadani zkousek se pisou vzdy do prislusne kategorie, tam je to rozdeleny na predmety.... to myslim staci.... (nebo jsem nepochopil co myslis)www.skodaoctavia.cz píše:Hele co v každé sekci vyvěsit pro každý předmět téma zadaní zkoušek a tam by se dávaly jen ty zadání bez OT. Bo v tom bude jinak zachvilku bordel.
Př: Zadaní zkoušky Mech 3: a tam by se psalo co kdo u koho dostal
-
- Zakladatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 05. únor 2007, 11:43
-
- Zakladatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 05. únor 2007, 11:43
-
- V.I.P.
- Příspěvky: 122
- Registrován: 21. únor 2007, 16:55
Ještě mě napadla sekce hodnocení proferorů. Tam by lidé zakládaly téma o určitém profesorovi a byla by tam vždy anketa Př: Pohodář, normál, pračurák, totální zmrd. A tam by lidé psali jakej je a co jim provedl a jakej je u zkoužky a jakej na přednážky, .....
http://www.skodaoctavia.cz/ Vše o Škodě Octavii na jednom místě
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10. únor 2007, 00:07
-
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17. březen 2007, 13:45
Zajímavý nápad, jen pár námitek:
Výstražně červeně - pravopisné chyby na úrovni (možná pod úrovní) ZŠ
V epesní zelené - byl bych pro to, aby se uchovala jistá úroveň debaty a takovéhle "ankety" patří do IV. cenové nebo do II. nápravně-výchovné... IMHO bychom se měli držet takového výraziva, které jsme ochotní použít i "veřejně", nikoliv jen skryti za (velmi pofiderní) anonymitou Internetu.
www.skodaoctavia.cz píše:Ještě mě napadla sekce hodnocení proferorů. Tam by lidé zakládaly téma o určitém profesorovi a byla by tam vždy anketa Př: Pohodář, normál, pračurák, totální zmrd. A tam by lidé psali jakej je a co jim provedl a jakej je u zkoužky a jakej na přednážky, .....
Výstražně červeně - pravopisné chyby na úrovni (možná pod úrovní) ZŠ
V epesní zelené - byl bych pro to, aby se uchovala jistá úroveň debaty a takovéhle "ankety" patří do IV. cenové nebo do II. nápravně-výchovné... IMHO bychom se měli držet takového výraziva, které jsme ochotní použít i "veřejně", nikoliv jen skryti za (velmi pofiderní) anonymitou Internetu.
-
- Zakladatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 05. únor 2007, 11:43
-
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17. březen 2007, 13:45
No nezlob se, ale já to vidím trošku jinak. Používání mateřského jazyka na úrovni správného psaní i/y považuji za součást základního vzdělání, nikoliv za něco, s čím by bylo třeba bojovat. Neuznávám tezi, že "já češťynu nemusým umět, protože sem technyk a ne fylozof!"
Chyba se místy vloudí, ale když někdo píše přednážka a zkoužka (pochopil bych, kdyby "š" bylo na klávese 3 a "ž" na 4 ), tak to už je trošku mimo
Chyba se místy vloudí, ale když někdo píše přednážka a zkoužka (pochopil bych, kdyby "š" bylo na klávese 3 a "ž" na 4 ), tak to už je trošku mimo